Helg med mys och kakkalas

Publicerat: november 20, 2012 i Uncategorized

Lite sent kanske… men här kommer i alla fall en uppdatering från helgen som var. 🙂

I fredags åkte jag med min käre M från Lund till Helsingborg, och på kvällen gjorde vi egentligen ingenting! Skönt! 🙂 I lördags var vi sedan på stan i Helsingborg och kollade runt i affärer, men köpte ingenting. Däremot passade vi på att besöka Ebbas fik! Där blev det en rallykaka och kaffe. Mmmmmm…

                                           

I söndags var det sedan dags för kakkalas med tjejerna. Alla som var inbjudna skulle ta med sig varsin kaka som man hade någon slags relation till från barndomen eller liknande… och jag bakade snickerskakor (eftersom det var den kakan jag oftast slängde ihop om jag skulle ha besök när jag precis flyttat hemifrån för en massa år sedan).

                                           

Därefter gjorde jag vid mig själv också efter de instruktioner vi fått… med bland annat hårprydnad och handskar på! 🙂 Min kompis M kom hem till mig innan kalaset, och då passade vi på att ta dessa foton:

   

                           

Tantiga så det förslår!! Hi hi hi. Därefter begav vi oss till A, som var den som bjudit in oss till detta kakkalas. Vi hade en jättetrevlig eftermiddag! Goda kakor och en massa prat och skratt.

                                            

       

       

   

Visst var vi fina allihopa? 😉 Finast av alla var dock A:s lilla dotter M som tyckte att det var jättekul att vara med oss. Här bär hon runt på min väska! Visst ska det startas i tid!?!

                                                     

Lämna en kommentar