Rea på Desigual

Publicerat: januari 3, 2014 i Egna inköp, Kläder

Igår kväll tog jag bussen till Väla för att köpa en födelsedagspresent till min käre M. Jag hittade det jag hade tänkt köpa till honom direkt… så, det var snabbt gjort! Men, sedan gick jag även inom Desigual… som hade rea… och ni kan ju gissa om jag köpte något eller inte..!?! 😉 Dessutom hittade jag två (relativt billiga) kuddar på Chilli som jag också köpte!

20140103-132903.jpg

Kassar med inköpa varor… som jag asade (=drog) med mig på bussen: en present, två kuddar och lite kläder från Desigual (se foto på dem lite längre ner).

20140103-132927.jpg

En lite för mörk bild på mina två nya kuddar, men man kan kanske se att den ena är grå och har Frihetsgudinnan på sig och att den andra är beige och har bland annat ett par skor och en väska på sig. 😉

20140103-132940.jpg

Min käre M:s present. Han fyller dock inte år förrän på söndag, så han får vänta med att öppna den tills då…!! 😉

20140103-133117.jpg

Ingen vacker bild på mig (jag tog den på jobbet), men här kan ni i alla fall se mina nya kläder från Desigual… en svart/grå/röd v-ringad t-shirt och ett par jeans i haremsmodell. Alltid kul med nya kläder!! 😉 😀

Lämna en kommentar