Första dagen på det nya året

Publicerat: januari 1, 2014 i Uncategorized

Som vanligt gav jag inte något nyårslöfte igår… för jag tror ändå inte att man lyckas hålla dem.

20140101-164708.jpg

Men, de senaste dagarna har jag tänkt en del på hur jag har levt, och lever, mitt liv. Kanske borde man (jag) göra lite ändringar!?!

20140101-165000.jpg

Jag vet inte hur man från en dag till en annan skulle kunna ändra på sitt sätt att se på livet… men, man måste ju börja någonstans.

20140101-165219.jpg

Så… därför har jag bestämt mig för att försöka se över mitt liv… och se om jag kan lyckas med att ”hitta mig själv”, och komma underfund med vad jag tror att jag vill ha ut av mitt liv, under 2014.

20140101-165438.jpg

Kanske kan jag åstadkomma något bra… både för mig själv och för andra! Who knows!?

20140101-165548.jpg

Det är säkert vetskapen om att ytterligare ett år har flutit (alldeles för snabbt) förbi… men, det är väl bra att man får/tar sig en tankeställare lite då och då!?! Eller!??

God fortsättning på det nya året!!

Kommentera

