Nya boots

Publicerat: december 23, 2013 i Egna inköp, Snygga skor och stövlar

Igår, på dagen, var jag en runda på Nova Lund med min käre M och hans kompis V. Jag hade inte några ärenden dit… utan följde bara med ändå! Dock lyckades jag göra av med lite pengar i alla fall… på grund av rea på Scorett.

20131223-130602.jpg

Dessa boots har ju funnits där ganska så länge (redan förra säsongen), men jag har tyckt att de varit lite för dyra. Nu fick jag både 30 % och 100 kr extra rabatt… så, då slog jag till och köpte mitt 103:e (?) par! Ja… why not!?! 😉

Kommentera

