Min nya tavla

Publicerat: november 16, 2013 i Egna inköp

Som ni alla vet har jag länge varit ute efter en stor världskarta att hänga ovanför TV-soffan.

Förra helgen var jag och min käre M bland annat på IKEA… och där tittade jag på den STORA tavla de har till försäljning där för 999 kr. Jag tycker dock att den är lite för mesig i färgen och även lite FÖR stor… så jag köpte inte någon.

Därefter gick vi inom ILVA… och där hittade jag DEN. Jag var alltså tvungen att köpa… även om den kostade 2.799 kr. 😉

20131116-110129.jpg

Så… nu ska jag bara lyckas med att hänga upp min nya, stora (och tunga) tavla också! Men, det är ju ett problem som jag gärna tar mig an. 😉

Kommentera

