Förra fredagen

Publicerat: november 5, 2013 i Uncategorized

I fredags skrev jag ju att min käre M hade lovat mig något gott att äta på kvällen… och att jag hoppades att jag skulle få sitta vid köksbordet och dricka vin medan han lagade maten. Precis så blev det! 😉

Först fick jag 10 röda rosor av honom…

20131105-184551.jpg

och sedan lagades det ugnsbakad lax medan jag drack vin och tittade på.

20131105-184732.jpg

Inte illa va!?! Precis som jag skrev i fredags… sådant här kan jag absolut vänja mig vid. Absolut! 😉

Jag lovade dock min käre M en sak… att skriva GRATTIS till SM-guldet MFF. 😉

20131105-185033.jpg

SM-guld – SM-guld – SM-guld – SM-guld – SM-guld

20131105-185156.jpg

Kommentera

