A ”new” me

Publicerat: november 5, 2013 i Uncategorized

Förra sommaren (2013) frågade jag min käre M vad han tyckte att jag skulle göra med mitt hår. En fråga var: ska jag fortsätta att färga mitt hår mörkt eller ska jag bleka det och ha ”min egen” färg? Han ville att jag skulle bli blond… så, då blev jag det! Den andra frågan var: ska jag fortsätta att ha lugg eller ska jag låta den växa ut? Han ville att jag skulle låta den växa ut… så, då blev det så! Så, nu har jag haft luggen på utväxt under mer än ett år. Tyvärr har det dock blivit precis som vid tidigare försök… tunt och tråkigt hår som inte direkt varit speciellt fint. Så… idag fick jag ett ”ryck” och gick inom på Roots, här i Helsingborg, när jag var på väg hem från jobbet. Linda, som jobbar där, tog emot mig… och klippte lugg på mig… helt gratis. Så trevligt! Där fick hon absolut en ny kund! 😉

Så här blev resultatet:

20131105-180023.jpg

20131105-180047.jpg

20131105-180134.jpg

Det är ju inte helt lätt att fotografera sig själv (jag är i alla fall inte bra på det), men det syns väl i alla fall LITE hur det blev! 😉

Min käre M blir kanske inte så glad över vad jag gjort, men jag tror nog att min mamma kommer att gilla det i alla fall.

Kommentera

