Snart dags för HELG

Publicerat: november 1, 2013 i Uncategorized

Gårdagens morötter gjorde ju att min statistik blev lite bättre än vad det verkade som under dagen. Vilken tur! 😉 Inte för att det blev rekord precis… det var inte ens i närheten. Men, ändå! 😀

Idag har jag jobbat på som bara den… och nu har jag gjort alla måsten som jag hade på min lista. Känns skönt! Så, nu är det snart dags att hålla HELG. Vädret ser ju inte speciellt lockande ut att gå ut i… men, det är väl bara att klä på sig varmt.

Ikväll har min käre M lovat mig ”något gott att äta”… så, jag är allt lite förväntansfull. Undrar om han menade att han ska laga maten själv eller om han ska köpa hem något färdiglagat. Jag hoppas ju på det förstnämnda! Jag kan absolut se mig själv sitta och sippa på ett glas med vin medan han står och fixar i köket. Absolut! 😉 Det skulle jag kunna vänja mig vid!

Ha en bra helg allihopa… och så ses vi snart!

Kramar

Kommentera

