Min söndag

Publicerat: oktober 20, 2013 i Egna inköp, Kläder

Jag har ju varit rättså duktig och skrivit både om min fredag och min lördag denna helgen… så, då får jag väl skriva lite om min söndag också. 😉

Eftersom vi hade en kväll ute på stan igår kväll, så sov vi ganska så länge idag. Efter att vi ätit frukost och kollat på gårdagens final i Körslaget tog vi bilen och körde ut till Nova Lund. Där köpte jag ett par vantar som ska användas under kalla vinterdagar.

20131020-221514.jpg

Dessutom passade vi på att äta lite när vi ändå var där… och jag valde min favorit från Curry Republic: Chicken Curry och nanbröd. 🙂

20131020-221657.jpg

Dagen (kvällen) fortsatte med att M och V kollade på matchen mellan MFF och BP som slutade 2-1 till MFF. Nu ligger de bra till för ett eventuellt SM-guld.

guldet-nara-malmo-2013-10-20-202315-p1

Och, sedan avslutades kvällen med ett avsnitt av Bron.

bron992

Spännande, spännande! Ja… det var det! Nu ska jag sova!! God natt till er alla.

Kommentera

