Min lördag

Publicerat: oktober 20, 2013 i Uncategorized

Gårdagen (lördagen) tillbringade vi med att göra om förra lördagens runda i Lund. Jag och min käre M hämtade upp V vid 10-tiden… och sedan gick vi till loppisen på Esplanaden. Jag köpte visserligen inte något, men det är ändå kul att titta. V köpte några LP-skivor… och jag var tvungen att fotografera en av dem när vi hade satt oss ner för en fika på Barista.

20131020-165421.jpg

Inte ett dåligt inköp från en sådan hårdrocksnisse som V. Jag är allt lite imponerad. 😉

Barista är faktiskt jättemysigt… och de har sååå snygga lampor där. Både i taket och på borden.

20131020-170005.jpg

En sådan här hade jag absolut kunnat tänka mig att ha i mitt arbetsrum.

På kvällen var vi sedan på pubrunda i Lund. Först åt vi middag på Inferno… jag, min käre M och vännerna M och V. Gillar man öl ska man absolut besöka detta ställe (inget för mig alltså). 😉 Därefter tog vi oss vidare till Bishops Arms.

20131020-170353.jpg

Jag skulle ha druckit äppelöl där, men de hade inte den längre. Typiskt! Så, det fick bli persikoöl istället… och det gick nästan lika bra! 😉

På Bishops Arms fick vi sällskap av V:s vänner A och O… och dessutom kom min käre M:s (och min) vän M dit.

Kvällen avslutades sedan med ytterligare dricka på Harrys.

20131020-170817.jpg

Det blev alltså en del mat, en hel del dricka och massor av prat och skratt. Det var absolut en mycket lyckad kväll. Tack allihopa för trevligt sällskap.

kommentarer
  1. V skriver:

    Glöm inte att vi fick svar på den eviga fråga och definitionen av rasben!

Kommentera

