Min fredagkväll

Publicerat: oktober 19, 2013 i Snygga skor och stövlar, Uncategorized

Min fredagkväll började med en skattjakt! När jag, efter jobbet, steg in hos min käre M bad han mig hämta en sak till honom på toaletten. Då hittade jag min första ledtråd hängande på spegeln ovanför handfatet. Därefter var det bara till att leta vidare…

20131019-131953.jpg

Till sist hamnade jag i duschkabinen… och där stod min present!

20131019-132101.jpg

Inte illa va!?! 😉 De hade han beställt ända från England. Jag har ju länge pratat (och skrivit) om att jag ska inhandla ett par gummistövlar… men, nu behöver jag inte det!! 😉 I’m one happy camper!!

Som tack för presenten bestämde jag mig för att bjuda ut M på middag på kvällen… så, vi gick till Harrys. Jag åt ribs och M satte i sig en hamburgare. Najs!

20131019-132503.jpg

Vilken trevlig kväll det blev! 😀

Kommentera

