Min nya dator

Publicerat: oktober 3, 2013 i Uncategorized

Jag tror att jag är lite förälskad i min nya dator. 😉 Jag har hållt på med den lite varje dag/kväll sedan jag fick den i måndags… och nu börjar jag få ”häng” på den. Det tog lite tid innan jag hade fått tillgång till alla program som jag skulle ha, och tills den var uppkopplad både mot skrivare på jobbet och till min e-mail, men nu tror jag att allt är som det ska.

Det största problemet hitintills var att jag laddade hem iTunes på datorn och försökte säkerhetskopiera allt från mobilen (har inte gjorts på LÄNGE). Detta fungerade bra… och jag lyckades även spara ner alla 1300 foton till datorn. Men, när jag skulle kopiera de 770 låtar som jag hade på mobilen råkade jag istället radera allihopa. Jag vet inte hur jag lyckades, men nu är det väldigt tomt i min mobil. 😦

Nä, nu får nog datorn vara för ikväll. Jag vet dock inte vad jag ska fortsätta med!! Vad säger ni?

20131003-201128.jpg

😉 Nä, jag vet faktiskt vad jag ska göra. Klockan 21:00 börjar nya serien Vikings. Den ska jag titta på!

Kram på er!

Kommentera

