Arbetar hemma

Publicerat: september 27, 2013 i Uncategorized

Jag har ett sådant arbete att jag kan jobba hemifrån om jag vill… och det gör jag idag. Samtidigt som jag gör det som jag tagit med mig hem från jobbet, så passar jag också på att tvätta och diska (maskinerna sköter ju sig själva). Känns riktigt bra.

Visserligen skulle jag kunna tänka mig att ta tåget ner mot jobbet i eftermiddag bara för att kolla in min nya dator (som håller på att installeras just nu), men trots min stora nyfikenhet så får det nog vänta tills på måndag. Det känns ju faktiskt lite onödigt! 😉

20130927-093733.jpg

20130927-093823.jpg

Min nya dator! ❤ Det känns inte som att det kommer att bli jättejobbigt att gå upp (tidigt) och åka mot jobbet på måndag. Att en ”tingest” kan göra en så uppspelt och glad!?! 😉

Kommentera

