Beställning gjord

Publicerat: september 16, 2013 i Egna inköp, Kläder, Länkar, Snygga skor och stövlar

Jag har ju tidigare skrivit att jag satt köpstopp på mig själv… och att jag hade tänkt vänta tills jag kommer till New York för att fylla på höst- och vintergarderoben. Men, efter att jag fått ett mail från H&M idag, med 25 % rabatt på en vara om man handlar på www.hm.com innan den 27/9 (tror jag att det var), var jag ju tvungen att beställa lite varor. Denna månad har jag redan EBB i kassan, men om man beställer nu behöver man ju inte betala förrän nästa månad. 😉

Det jag beställde är exakt de varor som jag lade bilder på här på bloggen för ett tag sedan:

20130827-221910.jpg

Svarta skinnstövlar, som jag får för 749:25 kr istället för 999 kr nu…

20130827-222005.jpg

Svart ullhatt för 179 kr

Och, dessutom:

Handskar

Svarta skinnhandskar för 249 kr

Det är möjligt att jag skulle ha väntat tills jag kommer till New York, men vad f*n. Man lever ju bara en gång! 😉

Kram på er!!

Kommentera

