Marc Jacobs <3 Coca-Cola light

Publicerat: september 5, 2013 i Uncategorized

Tidigt i somras var jag med i en tävling på nätet som jag helt hade glömt bort. Så, när jag idag var och hämtade ut ett stort brev utan känt innehåll blev jag allt lite överraskad när jag såg vad som fanns inuti.

20130905-184852.jpg

I kuvertet fanns en röd- och silverfärgad väska från Marc Jacobs och Coca-Cola light. Inte illa! 😉 Inte för att jag vet vad jag ska ha den till… men det kommer jag nog på så småningom!

Tack, tack!

Kommentera

