H&M

Publicerat: augusti 27, 2013 i Snygga skor och stövlar, Uncategorized

Jag har satt köpstopp på mig själv vad gäller skor och kläder just nu… eftersom jag tänker att allt jag behöver inför vintern 2013 – 2014 kan köpas när jag är i New York. Absolut inget fel med det… men nu har jag hittat ett par skinnstövlar på http://www.hm.com som jag vill ha… och en hatt. Hur gör jag då? Låtsas som att jag inte sett dem?

20130827-221910.jpg

20130827-222005.jpg

Visst hade de varit snygga på mig!?! 😉

Kommentera

