Resor bokade

Publicerat: augusti 23, 2013 i Resor

Trots att jag bara varit tillbaka på jobbet i två veckor så har jag redan massor att göra. Dagarna och kvällarna har varit fullspäckade de här båda veckorna… och tröttheten börjar verkligen göra sig påmind. 😦 Vilken tur att det är fredag idag! Kvällen ska jag tillbringa med min käre M, god mat och något gott att dricka! 😉

Sedan jag skrev sist har jag dock hunnit med att boka två resor; en till Edinburgh och en till New York. Ska bli jättekul (båda resorna). Till Edinburgh kommer jag att åka alldeles själv… för att där besöka min gode vän G, som bor i Skottland. Till New York kommer jag att åka med min kompis M, som jag ju brukar resa ihop med. Reseberättelser och foton får jag väl återkomma med… efter att jag/vi har varit iväg!?! 😉

edinburgh-castle-coach-hire

Resa 1: Edinburgh, Skottland

ManhattanDRJeff

Resa 2: Manhattan, New York, USA

Jag längtar! Att det kan vara så kul att åka till nya platser… och att man aldrig tröttnar!?! 😉

Kommentera

