The Heat

Publicerat: augusti 14, 2013 i Uncategorized

Igår kväll var jag och min käre M först på O’Learys i Lund och åt en god middag… och sedan var vi på bio.

Naturligtvis var jag tvungen att välja min favoriträtt på O’Learys igår… även om de faktiskt hade en hel del annat som också lät gott på menyn. Så, det blev samma som det brukar bli:

Mat

Vad annars!?! 😉

Även M:s kompis V tittade förbi… och satt och pratade med oss en stund. Alltid lika trevligt!

Därefter var vi alltså på bio. Jag fick välja vilken film vi skulle se… och jag valde The Heat med Sandra Bullock och Melissa McCarthy. Den räknas nog som en riktig tjejfilm… och visserligen var det definitivt flest tjejer/kvinnor i publiken… men, även de killar/män som var där skrattade hjärtligt… och mycket! Jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra. Det är länge sedan jag skrattade så mycket att tårarna började rinna! 😀

the-heat-movie

The-Heat-Movie-Review

the-heat01

Så, med tanke på hur vädret är idag (syndaflod?) kan det kanske passa med ett biobesök… och då kan jag rekommendera denna film. Åtminstone om man gillar att ha roligt! 😉

Kommentera

