Gummistövlar

Publicerat: augusti 14, 2013 i Länkar, Snygga skor och stövlar

När man tittar ut idag… och regnet ÖSER ner i omgångar… är det ju inte direkt högklackade sandaler man tänker på (och vill gå ut i). Istället fick det mig att tänka på att jag faktiskt inte äger några gummistövlar. Det är kanske något jag borde inhandla. 😉 Jag har sett att det finns gummistövlar med klack (speciellt kilklack), men jag tror ändå att jag skulle vilja ha mer ”traditionella” i så fall. Jag gick in på www.brandos.se och kollade in de över 500 varianter på gummistövlar som finns där. Här är några av de jag fastnade för:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mina absoluta favoriter var naturligtvis dessa från Missoni (som dessutom var nedsatta med 50 %) för 2349 kr. Jag tycker dock att det är ett rätt saftigt pris ändå, så de kommer jag antagligen ändå inte att köpa. 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dessa var de billigaste jag hittade (av de jag tyckte var snygga alltså)! De är från Wandelei och heter Happy Hunting! 😀 Kostar bara 399 kr (50 % rabatt), men finns tyvärr inte kvar i min storlek. Synd! 😦

Andra snygga stövlar var:

Däv Eve 799 Brandos

Däv 799 kr

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hunter 1199 kr

Hunter Carnaby Snake 1899 Brandos

Hunter 1899 kr

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ilse Jacobsen 599 kr (50 % rabatt)

Steve Madden Tsunami 749 Brandos

Steve Madden 749 kr (kanske de jag ska ha?!?)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Giesswein 799 kr

Ja, där finns många fina (och i många roliga färger)… så det är ju inte så lätt att välja. Men… ett par gummistövlar inför hösten och vintern blir det nog för min del!! 😉

Kommentera

