Sommar och semester

Publicerat: juli 15, 2013 i Uncategorized

Nu har jag varit ledig från mitt jobb (mer eller mindre) under tre veckor… och det verkar visst som att jag tagit semester från bloggandet också!?! 😉

Förra veckan var jag bland annat på konsert på onsdagskvällen. Då var jag, min käre M och hans kompis M på Malmö Stadion och tittade/lyssnade på Sabaton och Iron Maiden.

20130715-174831.jpg

20130715-174854.jpg

Det var riktigt bra… och kul. Synd bara att ljudet väl inte var det bästa.

På torsdagen var jag och min käre M sedan en runda i Ystad. Solen sken och vi gick runt och tittade på de gamla husen där. Myspys på hög nivå!! 😉

20130715-175231.jpg

Annars har vi grillat lite, legat lite på stranden (jag och vännerna) och mest bara varit lediga.

20130715-175513.jpg

Kommentera

