Härliga Helsingborg

Publicerat: juli 9, 2013 i Uncategorized

Just idag är det inte direkt strandväder här i Helsingborg… men de senaste dagarna har varit härliga. Jag (och vänner) tillbringade både söndagen och gårdagen på stranden… och det påminde mig verkligen om varför jag flyttade hit för knappt ett år sedan. Att ha sin lägenhet så nära havet och stranden (och sina kära vänner) är verkligen härligt när det är fint väder!

20130709-111137.jpg

Dessutom är det väldigt vackert där jag bor också! Tog lite foton på omgivningen när jag gick hemåt (från stranden) igår.

20130709-111358.jpg

Hade jag kunnat skulle jag ha stannat tiden just nu! Jag älskar sommaren… med sol, värme och ledighet! Kan det bli bättre?

Kommentera

