Bröllop

Publicerat: juli 1, 2013 i Uncategorized

Medan min käre M tittar på finalen mellan Brasilien och Spanien i Confederation Cup tänkte jag att jag kanske skulle kunna uppdatera lite om vad jag (vi) har gjort i helgen. 🙂

Igår, lördag, var vi på det bröllop som M skulle vara toastmaster på tillsammans med sin kompis M. Det var deras gemensamma barndomsvän K som skulle gifta sig med sin E. Både eftermiddagen och kvällen flöt på precis som den skulle: både K och E sa Ja i kyrkan… och M och M skötte sina uppdrag som toastmasters på bästa sätt!

Jag tog naturligtvis en del foton under kvällen, men de flesta med min kamera. Så, de har jag tyvärr inte tillgång till just nu. Men, jag satte ihop ett par kollage med de foton som jag hittade i min iPhone. 😉

Först några foton på mig och min käre M:

20130701-011828.jpg

Sen några från kyrkan… och ett på brudparet:

20130701-011950.jpg

20130701-012009.jpg

Grattis grattis till brudparet! Må ni få ett långt och lyckligt liv tillsammans.

Kommentera

