Fy för jobbiga dagar

Publicerat: juni 28, 2013 i Uncategorized

Vilken skillnad två dagar kan göra…!! Igår hade jag en riktig skitdag… och idag känns allt mycket bättre igen.

Som många andra kvinnor har jag en dag i månaden (PMS) då jag deppar ihop fullständigt, och den dagen var igår. Inte nog med att man är deppig utan att ha någon egentlig orsak… men, numera blir det ju inte bättre av att man en gång i månaden blir påmind om att NÄ, det blev inget denna månaden heller. Det är absolut inte kul att bli gammal! Varje månad blir man påmind att ytterligare en cykel har gått och att man kommer allt närmare ”bäst-före-datum” (om den inte redan är förbi). Jag har ju, som ni säkert redan vet, inga barn… och risken att jag kommer att bli utan är ju ganska så överhängande! 😦

Idag mår jag dock alltså bättre igen… både på grund av att min kära vän M var och besökte mig igår kväll och att jag idag gör det som jag är allra bäst på: ligger och solar på Gröningen. 😀

M körde pepping på hög nivå med mig igår… och det kändes faktiskt mycket bättre redan när hon cyklade hemåt efter ett par timmar. Tack för att du finns M… och att du är en så underbar kompis! ❤ ❤ ❤

Kommentera

