Semester

Publicerat: juni 19, 2013 i Uncategorized

Kan ni fatta att det snart är semester!!! 😉 Jag ska jobba i morgon också… men, sen är det alltså flera veckors ledighet som gäller. Det ska bli SÅ skönt! Jag har egentligen ingenting inbokat denna sommaren, förutom ett par små saker… t ex att jag ska på konsert och se/lyssna på Iron Maiden.

IronMaiden

För övrigt får det bli som det blir! Jag sitter här och hoppas på massor av sol och värme… för då behövs det ju inte så mycket mer. Men, skulle det bli kallt och regnigt får jag väl boka in en resa någonstans! 😉

Jag har dock gjort en liten lista, till mig själv, på saker som jag skulle kunna ta mig för om vädret inte tillåter att ligga på stranden och sola. T ex skulle jag kunna:

  • Måla den där tavlan som jag vill måla (har en idé om hur den ska se ut)
  • Sätta upp tavlor (som fortfarande står längs golvet) på mina väggar
  • Sätta upp lampan i taket i TV-rummet
  • Läsa boken jag köpte förra helgen; Dan Browns Inferno
  • Fixa min dator (som tyvärr inte fungerar optimalt just nu)
  • Pumpa däcken på min cykel (så att jag kan ta små turer med den)
  • Åka en sväng till Danmark
  • Sy kläder
  • Köpa en matta till hallen

Ja, sysslolös ska jag väl inte behöva vara! 😉

Kommentera

