Den gångna helgen

Publicerat: juni 18, 2013 i Egna inköp, Kläder, Uncategorized

Ja, jag har ju redan skrivit vad jag hittade på i fredags kväll.. då jag var på AW med min gamla kollega S och två vänner till henne. Vad jag dock inte visade då var de inköp jag gjorde på vägen mot Möllan (och tidigare under veckan).

Schampo

Hmmmm, nej, det blev absolut ingen billig vecka vad gäller hårgrejor! 😉

Men… vad hittade jag sedan på resten av helgen då??

Jo, i lördags (på dagen) var det soligt och fint… så, då lade jag på gräsmattan utanför min käre M:s lägenhet och solade lite medan M var och jobbade. Därefter var jag och besökte en gammal vän som jag inte träffat på mer än ett och ett halvt år… och han bjöd både på kaffe och trevligt sällskap.

På kvällen var det sedan födelsedagskalas som gällde! Min käre M:s systerdotter fyllde 23 år… och det bjöds på både grillat och vin/öl/cider samt rabarberpaj och chokladtårta.

Paj

I söndags körde vi (jag och min käre M) till Emporia i Malmö… och jag skulle egentligen inte köpa något. Men, det var ju 50 % rabatt på Desigual… så, då kunde jag inte motstå frestelsen. Det blev både ett par haremsbyxor i rött och en lång t-shirt. 😀

Jag i D

Jag har faktiskt på mig min nya Desigual-outfit på jobbet idag… och den känns riktigt bra!!

Kommentera

