After work i Malmö

Publicerat: juni 15, 2013 i Uncategorized

Igår kväll var jag på after work i Malmö med min kompis S och två av hennes kollegor. Det var mycket trevligt! 😀

Jag och S träffades vid stationen… och gick sedan genom hela stan… mot Möllan. Vi var inne i lite butiker på vägen… och kollade… men jag köpte inget (förutom ett schampo på Åhléns).

När vi kom till Ölkaféet var min kompis kollegor redan där… så vi satte oss ner med dem på uteserveringen och drack lite öl/cider, åt bakad potatis och snackade. Som jag skrev tidigare; mycket trevligt! Det får vi göra om snart! 😉

Kommentera

