Var tog solen vägen?

Publicerat: juni 13, 2013 i Uncategorized

Sitter här på mitt arbete och tittar ut genom fönstret. Jag ska alldeles strax bege mig utåt eftersom jag ska vara på ett möte på ett annat ställe klockan 13 idag… men det lockar verkligen inte. Här regnar det… och jag har varken paraply eller regnkläder med mig. Var tog det fina vädret vägen??

Igår kväll, efter jobbet, var jag och min käre M i Bjärred en runda. Han var sugen på mjukglass. 😀 När han inhandlat den så gick vi en runda ner mot vattnet också… och en sväng ut på den långa bryggan.

Bjärred

Det syns kanske inte på fotona ovan att det fortfarande var soligt och varmt då… men det var det! 😉

Näääää… jag vill verkligen inte gå ut nu!! Jag kommer att bli plask våt! Stackars mig!! 😦

Kommentera

