Konstiga drömmar

Publicerat: juni 11, 2013 i Uncategorized

På senare tid har jag haft en del väldigt kostiga drömmar, men den jag hade i morse tar nog priset.

Jag drömde att jag blev inlagd på sjukhus för att mitt hjärta höll på att ge upp… och en läkare berättade för mig att jag hade 10 % chans att överleva. Jag fick en pacemaker inopererad… och den var kopplad till något stort och tungt (ett batteri kanske?!?) som tryckte över bröstet och som gjorde att jag fick jättesvårt att andas också. De visade mig en kalender där de hade markerat veckan som var sex månader framåt i tiden och sa till mig att om jag inte hade fått ett nytt hjärta innan dess skulle det bli väldigt kritiskt.

Snacka om att man känner sig glad när man vaknar och inser att allt bara var en dröm. Nu undrar jag bara… vad betyder detta? Om det är det någon som är bra på att tyda drömmar får du/ni gärna berätta!! 😉

Kommentera

