Inviger

Publicerat: juni 6, 2013 i Uncategorized

Ja, så är det! 😉 Idag inviger jag ett par saker:

1. Min nya bikini.
2. En av orsakerna till varför jag flyttade dit jag gjorde i höstas.

Den största orsaken till varför jag flyttade till Helsingborg är ju för att mina kompisar bor här… men, varför jag valde den lägenhet jag gjorde är bland annat närheten till havet (och för att den är jättefin). 😀

Så, idag packade jag en liten korg… och tog mig de 200 – 300 meter jag har till Gröningen… och här ligger jag nu!

20130606-111745.jpg

20130606-111820.jpg

Life is sweet!

Kommentera

