Nyklippt

Publicerat: juni 5, 2013 i Uncategorized

Idag, efter jobbet, tog jag tåget från Lund till min gamla hemstad Hässleholm för att klippa mig. Jag är lite mesig när det gäller mitt hår, så jag har faktiskt inte bytt frisör ännu. Jag trivs bra med salong Snooze, så jag fortsätter nog där så länge det inte är större problem att ta sig dit. 😉

När jag var klar tog jag tåget ner mot Lund igen… och sedan vidare mot Helsingborg.

Så här blev det:

20130605-184110.jpg

20130605-184156.jpg

Kommentera

