Helg med grillat, sol, fotboll och vänner

Publicerat: juni 3, 2013 i Uncategorized

Då var det måndag igen… och jag är tillbaka på jobbet. Tyvärr håller jag på med samma arbete som jag gjorde förra veckan, så speciellt ROLIGT har jag dock inte! 😦 Helgen som gick var dock betydligt trevligare. 😀

I fredags kväll (efter jobbet) var jag hemma hos min käre M. Vi (jag, M och hans kompis R) grillade fläskytterfilé och majskolvar… och drack lite mojito till det. 😉

I lördags var jag och M sedan en runda i Lomma på förmiddagen. Passade på att vara ute lite när solen fortfarande visade sig på himlen! Gick längs Lomma Beach… och en runda upp i byn (stan?). 😉

20130603-120352.jpg

20130603-120714.jpg

På min Coca-Colaburk var där en tävling som jag naturligtvis var tvungen att vara med i… så det fixade jag via min iPhone så klart! 😉

Därefter hämtade vi M:s kompis V… och körde sen till Malmö. Det var nämligen dags för fotboll hemma hos R: MFF – Brommapojkarna. Vilken tur att MFF äntligen lyckades vinna igen (3 – 1). 😉

Igår (söndag) var vi en runda hos M:s föräldrar, eftersom M skulle hjälpa dem med en sak. Tyvärr gick det inte så bra, men vi blev väl utfordrade (som vanligt) ändå! 😉

20130603-121428.jpg

På kvällen var vi sedan hos M:s vänner K och E, som ska gifta sig om en månad, och pratade bröllop. M ska nämligen agera toast master tillsammans med deras gemensamma kompis M, och de diskuterade lite hur K och E vill ha det. De började med att bjuda oss på lite mat; angushamburgare. Inte dumt alls! 😀

Ja, det har alltså varit en bra helg… men, nu är det arbete som gäller igen. Pust och stön! Tur att det snart är semester! 😉

Ha en bra vecka allihopa!

Kommentera

