Tråkigt arbete

Publicerat: maj 28, 2013 i Uncategorized

Just nu håller jag på med den enda trista arbetsuppgift som jag har på mitt jobb… och den kommer jag tyvärr att få hålla på med ett par veckor till.

Jag skrev ett litet ”tyck synd om mig”-meddelande på Facebook tidigare idag där jag bad om glada tillrop eller något annat som skulle kunna göra min dag lite roligare… och vad tror ni hände!?! In kommer en vän (som befann sig i samma byggnad som jag) och ger mig en present. Är det inte sådant som kallas OMTANKE!?! 😀

20130528-153550.jpg

Mmmmmmm…. mums! ❤ Min dag blev definitivt bättre… och jag orkade arbeta vidare ett tag till. Jag sparade dock ett par bitar till i morgon, då jag ska fortsätta med samma sak!

Kommentera

