Äntligen

Publicerat: maj 24, 2013 i Egna inköp, Kläder

Jag och några av mina kompisar skulle beställa kläder (och skor) från H&M i början på veckan. Tyvärr var dock många av de varor vi skulle haft redan slutsålda, så ordern blev inte tillnärmelsevis så stor som den kunde ha blivit!

Själv hade jag bland annat sett ut ett par leopardmönstrade haremsbyxor och en topp i samma tyg. Toppen fanns, men byxorna var tyvärr slut. 😦 Sedan dess har jag varit inne på deras hemsida och kollat varje dag… och idag gick de återigen att beställa. Jippie! Så… snabb som en iller fick jag iväg en beställning. Tyvärr ska de dock inte levereras förrän i mitten på juli… så jag vet inte ens om jag kommer att få dem överhuvudtaget. Men, jag håller tummarna.

              Byxa   Top

Jag hade tänkt använda dem tillsammans faktiskt , så att det ser ut som en byxdress… så jag hoppas verkligen att jag även får byxorna!

För övrigt har jag handlat/beställt även detta (plus en hel del annat):

Bikini

               Klänning1   Klänning2

Nu hoppas jag bara på en varm och solig sommar, så att jag kan få använda allt! Jag håller tummarna så att det knakar! 😉

Kommentera

