Jag hade tänkt…

Publicerat: maj 22, 2013 i Uncategorized

… att fortsätta med att berätta vad jag gjort sedan sist direkt efter att jag publicerat förra inlägget… men, tji fick jag. 😦 Jag har haft så vansinnigt mycket att göra på jobbet de senaste veckorna (och även lite saker privat), att jag har mer eller mindre glömt bort bloggen.

Jag hade ju dock tänkt lägga upp två foton som jag och min kompis M tog förrförra helgen (helgen innan ESC) när vi var i Malmö. Där råkade vi ”springa på” Andreas Lundstedt och Martin Rolinski… och fick då både trevliga samtal med dem OCH foton! 😀

Jag och A
Jag och Andreas

M
En väldigt trevlig Martin Rolinski 😀

Förra helgen var jag (vi) sedan hos en av mina vänner på traditionell ESC-kväll. Tydligen har vi varit hos henne varje ESC-final sedan 2006. Vi brukar ta med oss något att grilla… och så bjuder H på resten; sallad, bröd, dricka och efterrätt. I år fick vi en jordgubbs-/rabarberpaj som var jättegod.

Därefter spelar vi på vilket bidrag som ska vinna, bli 2:a och 3:a. Vi lägger 20 kr var, och den som kommer närmast vinner. I år vann värdinnan H. Grattis! 😀

Grattis också till Danmark som tog hem det hela!

ESC-DANMARK_0

Kommentera

