En vecka med både pizza och lumumba

Publicerat: april 12, 2013 i Uncategorized

Oj, vad denna vecka har gått snabbt! Det brukar de i och för sig göra, men jag har nog haft LITE mer att göra på kvällarna än vad jag brukar ha… och det gör ju att det känns som att dagarna bara swischar fram. 😉

I tisdags var jag med en kompis och åt god pizza på Il caffè brutale efter jobbet.

20130412-104745.jpg

Det är inte ofta jag äter pizza, men denna var faktiskt riktigt god. Inte SÅ god som i Italien… men god nog! 🙂 Det var väldigt trevligt att träffas en liten stund… sådär mitt i veckan!

I onsdags var jag sedan och besökte S och hennes dotter E i Malmö. Vi drack caffe latte och åt pretzels utomhus (på Gustav Adolfs torg)… sittande på en parkbänk… i solen… och sedan shoppade vi naturligtvis också lite. När E var hungrig satte vi oss i hotellobbyn på Scandic Hotell vid Triangeln och drack varsin lumumba… medan S matade E. 😀

20130412-111733.jpg

Ytterligare en mycket trevlig eftermiddag/kväll… som jag hoppas att vi snart kan göra om. Visst känner man sig riktigt lyckligt lottad ibland… när man tänker på vilka fina vänner man har…!?!

Kram på er!

Kommentera

