Snart helg

Publicerat: april 5, 2013 i Uncategorized

Idag har jag faktiskt varit så duktig på jobbet att jag tillverkat båda de saker som jag satt som mål för dagen… trots att jag trodde att jag bara skulle hinna med den ena. Känns bra! Jag är nog till och med ganska så nöjd med mina alster! 😀 Vi får väl se vad andra tycker… om de håller med mig eller inte!?!

Under helgen som väntar finns tyvärr INGENTING inbokat.

En liten minisemester hade ju inte varit helt fel! Varför inte en långhelg i Paris?

Eiffel-Tower-Paris

Eller en i Bacelona?

Barcelona

Eller… allra helst… en i New York!?! Fast… då hade man nog behövt några dagar extra. Minst en vecka hade man nog fått åka iväg då… och inte bara över en långhelg. 😉

new york

Ja, en shoppingvecka i New York hade verkligen inte gjort ont! Inte på något sätt alls. 😉

Kommentera

