Glad påsk

Publicerat: mars 28, 2013 i Uncategorized

Hello everyone… I’m back (for a day)! 🙂

Glad påsk
Glad påsk önskar jag med en bild från Helsingborg

Jag har haft vansinnigt mycket att göra den senaste tiden och har därför inte haft tid att skriva något här. Men, idag (när jag försöker göra alla de där småsakerna som bara lagts på hög här på jobbet) känns det inte riktigt lika stressande… och tycker väl därför att jag skulle kunna hinna med att skriva några rader i alla fall! 😉

Det är ganska så tyst och lugnt här på jobbet idag. Många har nog tagit ledigt eftersom det är skärtorsdag. Jag tror inte heller att jag kommer att sitta kvar här ända fram till sen kväll, men jag vill nog bli klar med det jag föresatt mig innan jag går hem.

Jag har en del saker inplanerade under påskhelgen… och det känns väldigt trevligt! Jag får väl återkomma efter helgen med vad jag faktiskt hittade på! 😀

GlP

En extra hälsning till alla vänner som jag antagligen kommer att träffa på Blåkulla ikväll… have a safe ride! See you later!

Glad

Kommentera

