Snökaos i Skåne!?!

Publicerat: mars 20, 2013 i Uncategorized

Igår stannade jag hemma från jobbet (som så många andra?) eftersom SMHI varnat för att det skulle bli värsta snökaoset under dagen. Jag hade möjlighet att arbeta hemifrån… så därför tänkte jag att det kanske var bäst att göra det… så att jag inte skulle fastna i Lund efter jobbedagens slut. Jag tittade ut lite då och då under dagen som gick… och snacka om min förvåning när det inte hände någonting. Var tog snön vägen? Det kändes allt lite snopet att titta ut ungefär vid den tid då jag brukar komma hem från jobbet… och se att det fortfarande var lika fint ute som det varit under dagen.

Det var nog fler än jag som tyckte att det var lite snopet eftersom man under dagen kunde se en hel del kul kommentarer och bilder på Facebook om SMHI:s miss… och om de pågatåg som ställts in från Skånetrafikens sida… och så vidare.

snökaos
Snökaos i Skåne?!?

Visserligen snöade det lite till idag, och under dagen, men någon snökaos har det väl knappast varit tal om! 😉

Kommentera

