Slappehelg

Publicerat: mars 18, 2013 i Uncategorized

Under helgen som gick gjorde jag i stort sett INGENTING. I fredags var jag bara sååååå trött… att jag somnade tvärt när jag la mig i sängen (tidigt).

I lördags gjorde jag sedan två saker; löste korsord och pratade i telefon med min mamma.

korsord

De båda korsorden jag löste var fredagens och lördagens korsord i Sydsvenskan. Fredagens var ganska så lätt… så det löste jag på mindre än en timme. Men, lördagens är oftast lite svårare… och det satt jag med lite då och då under större delen av dagen innan jag lyckades lösa det (allt utom en enda jäkla bokstav på ett enda ställe).

Dessutom ringde jag alltså till min mamma… och vi pratade i över en timme. Jag berättade för henne att jag nog (tyvärr) är lite väl stressad just nu… fast jag egentligen inte känner mig så stressad. Jag har märkt att jag på senare tid (sedan ett par veckor tillbaka) glömmer saker… och det är väl ett ganska så säkert tecken på att man har lite för mycket på gång i sitt huvud. Inte kul! Det är nog bäst att försöka organisera sina tankar lite… och även försöka ta det så lugnt man kan. Därför blev det alltså… i slutändan… en väldigt lugn helg för min del. Och, det kändes faktiskt riktigt bra! 😀

Igår eftermiddag var jag dock och besökte en av mina vänner på eftermiddagen. Hon är nämligen massör… och jag fick därför en mycket välbehövd ryggmassage av henne. Tack så jättemycket för det H. 😀

Nu är det dock måndag igen… och arbete som gäller. Sitter med en stor hög framför mig… och ni som vet vad jag arbetar med vet säkert också vad högen består av! Samma som alltid! 

Kram på er alla!

Kommentera

