Njuta

Publicerat: mars 15, 2013 i Uncategorized

Idag har jag lite ”luckor” i programmet 😉 så nu tänkte jag uppdatera lite mer om vad jag mer gjort under veckan som varit.

Som ni redan vet var jag och min käre M på Slagthuset i tisdags kväll och tittade på inspelningen av lördagens avsnitt av Robins. Men, vad ni inte vet är att jag lite tidigare under samma dag var på Njuta i Helsingborg och fick en ansiktsbehandling.

Copy of bad

Jag fick ett presentkort på detta ställe av mina kära vänner J och F i somras (när jag agerade toast madame på deras bröllop) och nu var det alltså äntligen dags att utnyttja det. 😀 Jag fick börja med ett fotbad och en kopp te (myspys på hög nivå), och sedan var det dags för den klassiska ansiktsrengöringen. Allt var jätteskönt (rengöringen, smörjorna, krämerna, ansiktsmasken och massagen av både ansikte och nacke). Det enda som INTE var lika skönt var när hon klämde pormaskar…! Aaaaaj!

Efteråt sa hon att det där behövdes… speciellt massagen. 😉 Ja, jag vet… jag är en stel typ! Hi hi hi

Tack så himla mycket för denna njutbara stund J och F. ❤

Kommentera

