Hektisk måndag

Publicerat: mars 4, 2013 i Egna inköp, Kläder, Länkar

Idag har jag haft en ganska så hektisk dag på jobbet… med mycket att göra. Men, en sak (förutom att jobba) har jag ändå hunnit med!!! 😀

På lunchen var jag inne på http://dmretro.se/ och kollade runt lite. Jag var med på en utlottning av en klänning (se nedan) från D.M. Retro på Facebook, men eftersom jag inte var den lyckliga vinnaren så fick jag beställa den istället. 

Klänning

Den är väldigt lik en korallrosa klänning som jag äger, och som jag hade på mig ett par gånger redan förra sommaren. Men, det är en av mina favoritklänningar… så jag kan absolut ha en till!!! 😀 Jag passade dessutom även på att beställa en tröja och ett guldarmband.

Tröja

   Armband    Armband1

Så… nu väntar jag med stor förväntan på att paketet ska dyka upp! 😀

Kommentera

