Happy it’s friday

Publicerat: mars 1, 2013 i Uncategorized

Japp… så är det! I’m SO happy it’s friday! 😀

Alldeles strax ska jag plocka ihop mina saker och bege mig härifrån (från jobbet alltså) och ta mig med tåget till Malmö. Där ska jag träffa en av mina nära vänner för en liten AW (med ett glas bubbel) på Café le fil du Rasoir. Fin inledning på några dagars ledighet. 😉 Därefter åker jag tillbaka hit till Lund för att träffa min käre M. Fredagsmys x2 alltså!! 😀

Vad resten av helgen sedan kommer att innehålla får ni vänta med att läsa om tills EFTER helgen. Jag återkommer alltså i början på nästa vecka med en uppdatering.

Ha en alldeles, alldeles underbar helg nu allesammans!!

Kommentera

