Bröllop med mera

Publicerat: februari 27, 2013 i Egna inköp, Kläder, Uncategorized

Jag har haft alldeles för mycket att göra på jobbet denna vecka, så jag har inte hunnit med att uppdatera här på ett par dagar nu. Men, naturligtvis måste jag dela med mig av vad jag gjorde förra helgen… även om det var ett tag sedan nu.

Redan i fredags eftermiddag åkte jag och min käre M upp till Göteborg. På kvällen gick vi en liten runda på stan… och hamnade till slut på restaurang La Gondola på Avenyn där vi åt italienskt. Därefter satt vi en stund i hotellobbyn och drack varsit glas vin/öl innan vi gick upp på rummet.

På lördagen tog vi ytterligare en runda på stan (förstås) och jag shoppade en tröja och en pälsväst i butiken Chelsea.

    Stjärna   Väst

På kvällen var vi sedan på BRÖLLOP (den stora anledningen till varför vi var där)… och det var min bror och hans sambo som gifte sig! 😀 Nedan kan ni se lite foton från kyrkan.

Ringar

Copy of Skratt

Copy of Herrochfru

    Copy of Sabelhäck1   Copy of Sabelhäck2

Bröllopet var jättevackert och de hade fixat allt så himla fint och mysigt. Middagen var jättegod och festen var mycket trevlig… massor av tal samt lite dans och lekar (jag vann frågesporten om brorsan och hans brud). Synd bara att kvällen gick alldeles för snabbt förbi. Men, så är det väl när man har det trevligt!?!

GRATTIS TILL ER BÅDA!

Naturligtvis hade jag inte en tanke på att ta foton på mig själv och min käre M under kvällen… så, som det är nu, så finns det inga foton av oss båda att visa er. Men, där var ju fler som fotograferade på bröllopet, så förhoppningsvis så kommer det fram något foto även på mig och honom framöver. 😉

Under tiden jag var på bröllop satt några av mina vänner på Malmö Arena och tittade på Melodifestivalen. De satt nog ganska så bra till… för vilka såg man inte på TV dagen efter (då jag kollade på SVT Play)!?! Kolla in linslusarna (linslössen?) nedan. 😉

Copy of Mello

Lyckliga C fick till och med segerpuss av Ralf när han gick förbi dem… på väg upp mot scen. 😉 Kolla in hennes egen blogg om detta på http://enpopprinsessasbekannelser.blogspot.se/.

Copy of Mello2

Ja, det var alltså en härlig och speciell helg att minnas för många av oss… även om vi tillbringade den på lite olika ställen… och gjorde lite olika saker. 😀

Kommentera

