Levererad liten lycka

Publicerat: februari 19, 2013 i Kläder, Snygga skor och stövlar

Igår kväll, när jag kom hem från jobbet, låg där en inplastad hög med tidningar och väntade på mig i brevlådan. Jag har ju provat på att prenumerera på tidningen ELLE i tre månader, och det sista utskicket kom alltså igår. Vilken lycka att jag då fick fyra tidningar istället för en… bland annat ELLEs trendbibel. Jippie! 🙂

Tidningar

Jag började att kolla LITE i dem igår, men tänkte ta tillfället i akt att LUSLÄSA dem ikväll. Bara så att man vet vad man ska klä sig i under våren och sommaren! Man vill ju inte göra fel! Hi hi hi

Kommentera

