Måndag… och jag längtar redan till helgen!

Publicerat: februari 18, 2013 i Uncategorized

Ja, då var det måndag igen. Usch vad helgerna försvinner snabbt. 😦

I fredags kväll var jag ju med vänner på stan i Helsingborg och tittade på Drömljus (som ni redan kunnat läsa om).

I lördags hade jag sedan en väldigt lugn dag. Det enda jag gjorde unde dagen var att fixa en present från mig och några av mina vänner till kvällens begivenhet; inflyttningsfest i Malmö.

20130218-092552.jpg

En hel drös tjejer tog tåget mot Malmö kl 17:12 i lördags kväll… och sedan var framme hos vår vän M lite efter 18:00. Hennes nya lägenhet var jättefin… och hon hade ordnat så mysigt i den. Vi hade en mycket trevlig kväll… och trots att vi var på fest så fick vi (nördarna) titta på Melodifestivalen… medan de andra (coolingarna) stod i köket och drack sprit. Dessutom hade en av M:s vänner (A) hängt upp en kamera i M:s sovrum… där man kunde gå in och ta foto på sig själv när man kände för det. Det blev många knasiga och roliga foton under kvällens gång (vi har redan fått se våra alster på Facebook).

Innan vi åkte hem var vi även en liten runda på Fagans. Det är alltid lika trevligt där! Jag hann faktiskt träffa två kända ansikten på den korta stund vi var där… och det är ju alltid kul. 🙂

Igår, söndag, var jag faktiskt lite sliten. Vaknade med ont i håret!! 😦 Men, det blev lite bättre under dagen… och vid 14-tiden åkte jag ner till Lund… till min käre M. Vi hade en myskväll med hemmagjord fisksoppa (som jag lagade) och Johan Falk på TV.

Men… idag är det alltså måndag igen… och jag är tillbaka på jobbet. Hoppas att veckan går SNABBT. I helgen bär det nämligen av mot Göteborg… mot hotellvistelse för mig och min käre M… och mot BRÖLLOP på lördag. Ska bli såååååå kul! LÄNGTAR!

Kommentera

