Alla hjärtans dag

Publicerat: februari 15, 2013 i Egna inköp, Kläder, Uncategorized

Igår var det ju, som ni vet, alla hjärtans dag / Valentine’s day = en fin dag med söta hälsningar från nära och kära!

Blad

Jag tillbringade kvällen ihop med min käre M (naturligtvis)… men, innan vi sågs passade jag på att baka lite kladdkakemuffins.

3

Dessa hade jag sedan med mig hem till honom (ihop med en liten present), så vi började kvällen med att fika. Så här blev de när de var helt klara:

2

Jag försökte mig på att fixa till röda strösselhjärtan på muffinsen, men det var inte helt lätt. 🙂 Hur som helst smakade de i alla fall bra! Lite senare på kvällen lagade vi ”riktig” mat också, och det blev hemmagjord pizza dagen till ära! 😀

Presenten M fick av mig var ett par kalsonger från David Beckhams underklädeskollektion för H&M (se nedan). De han fick var dock inte vita… utan svarta (min favoritfärg).

Boxer

Naturligtvis fick jag en present av M också… och de har jag tagit med mig till jobbet idag. Så, nu står de här och förgyller både mitt arbetsrum och min dag. ❤

1

Gårdagen avslutades sedan med att vi tittade på en hyrd DVD… Ted. Kanske inte den mest romantiska film jag sett, men den var helt OK.

ted

Kommentera

