Måndag

Publicerat: februari 11, 2013 i Egna inköp, Kläder

Ja ha, då var det måndag igen. Back at work!! Som tur är har jag inte lika mycket inbokat denna vecka, så förhoppningsvis ska jag hinna beta av lite i alla högar av arbetsuppgifter som ligger framför mig. 🙂

I fredags var jag i Malmö och träffade en före detta kollega. Jag passade på att ta detta foto medan jag stod och väntade på henne och hennes lilla flicka (som är några månader gammal nu).

Malmö

Vi gick sedan en liten runda på stan.. och satte oss därefter på Hansa citygalleria och fikade. Dessutom fick jag en inflyttningspresent av henne… som jag naturligtvis hängde upp så fort jag kom hem (igår). Tjusigt va?

    Paket    Present

Efter att vi fikat klart gick vi ytterligare en runda på stan. Jag köpte en näsduk till min käre M… en sådan där som man har i fickan på kavajen… i matchande färg (till min klänning och till hans slips)… till bröllopet. Därefter åkte jag tillbaka till Lund… och tog mig hem till M. Han hällde upp ett glas vin till mig och lagade sedan god mat till oss. Mysigt!

På lördagen körde vi ut till Nova, eftersom min käre M skulle klippa sig där. Själv gick jag en runda under tiden… och hittade två klänningar och en kjol på H&M för under 400 kr totalt. Sådan shopping gillas…! 😀

    HM

På kvällen tittade vi sedan på Melodifestivalen… och trots att Joacim Cans sjöng en låt med mitt namn på så kunde jag inte riktigt hålla på honom. Den var inte speciellt bra. Däremot gillade jag Louise Hoffstens låt väldigt mycket… och tyckte att det var kul att hon gick vidare.

Ha nu en riktigt bra vecka allihopa!

Kommentera

