Jag har haft alldeles för mycket att göra…

Publicerat: februari 8, 2013 i Uncategorized

… på jobbet denna vecka… så jag har inte hunnit skriva så mycket här (tyvärr). Men, nu tänkte jag bara ta fem minuter för att skriva ett kort inlägg – för att visa vad jag fick med posten i förrgår (på grund av att jag började prenumerera på tidningen ELLE för några månader sedan). Jag kommer bara att ha tidningen under 3 månader (totalt tre nummer alltså), men fick ändå detta som tack:

Elle

Alltid trevligt med ”presenter”.

Och så tänkte jag passa på att önska er en trevlig helg också! Visst är det härligt när det börjar närma sig fredag eftermiddag!?! 🙂

Kommentera

