Helgens konsert och andra bravader

Publicerat: februari 4, 2013 i Egna inköp, Kläder, Musik

Helgen som gick var ganska så lugn för min del.

Fredag kväll tillbringade jag hemma… framför TVn… alldeles ensam. Som jag skrev redan i fredags, så var det meningen att jag skulle träffa och gå ut med flera av mina vänner i fredags kväll (på drinkrunda), men det blev inget… på grund av att flera av oss inte mådde helt ok. Det är mycket sjukdom/virus som går runt just nu! 😦

I lördags kände jag mig lite bättre, så då tog jag en kort runda på stan på förmiddagen och köpte bland annat en slips till min käre M, till det kommande bröllopet som vi ska på om ett par veckor. Visst kommer vi att matcha varandra fint!?! 😉

Bröllop

Medan jag letade slips hittade jag (tyvärr) en sak till mig själv också… som jag inte kunde motstå att köpa:

Skinn
Jacka

Jag har ju visserligen redan flera ”skinnjackor”, men ingen som denna (med nitar på). Så, det var bara till att hala fram VISA-kortet. 🙂

På kvällen var jag och min kompis M sedan på konsert på The Tivoli och tittade/lyssnade på konsert med Stiftelsen. Innan M kom och hämtade mig började jag kvällen med en mycket underligt färgad drink! Men… den var god!! 🙂

Blå drink

Jag måste säga: det var en MYCKET bra konsert! 🙂 Som ”förband” spelade och sjöng Nilla Nielsen (som jag inte har någon aning om vem det är… men tydligen kommer hon från Helsingborg).

Nilla

Hon var väl inte dålig, men det var inte direkt min typ av musik. Däremot var alltså Stiftelsen mycket bra. De spelade/sjöng 12 låtar… och tyvärr gick tiden alldeles för fort! 😦

    S1   Stiftelsen

                       RobertiStiftelsen   S2

Efteråt stannade vi ett par timmar till i Metal Baren. Det var väldigt mycket folk på konserten (utsålt)… och det märktes även efteråt. Men, det tog inte jättelång tid innan många försvann (de var ju säkert bara där för konserten)… så, då fick vi roa oss själva… bäst vi ville! 🙂

Vi

Kommentera

