Mina kläder och skor har kommit

Publicerat: februari 1, 2013 i Egna inköp, Kläder, Länkar, Snygga skor och stövlar

Idag har jag fått ett SMS om att paketet med mina kläder från www.nelly.com har anlänt till posten. Så, därför blir det nog ett stopp där på vägen hemåt. 🙂 Spännande att se om allt passar. Jag hoppas verkligen det, för det är så tråkigt att skicka tillbaka saker. 😦 Dessutom vet jag ju vad jag ska ha på mig på morgondagens konsert i så fall:

                   A3     A1

Ikväll var det meningen att jag och en hel drös av mina tjejkompisar skulle ut på drinkrunda i Helsingborg (och ha en massa skoj)… men just nu verkar det inte som att det kommer att bli så mycket av med den. Två stycken är sjuka och har feber, jag och M känner oss båda lite sådär (jag har fortfarande ont i magen… och har dessutom lyckats dra på mig huvudvärk nu också), någon skulle ändå komma senare och någon kände inte för att ta tåget dit om det ändå inte blir så mycket av det hela. Vi får nog ta den där drinkrundan en annan gång. 😉

Hur som helst så önskar jag er alla en fin helg… hur den än blir!

Kommentera

